Montessorimaterialet
Alle sansar vert stimulerte gjennom bruk av det sansemotoriske materialet. Lærematerialet skal være konkrete hjelpemiddel på vegen til å forstå abstrakte begrep. Materialet innbyr borna til aktivitet og er sjølvkorrigerande, dvs. borna skjøner sjølv når dei har løyst oppgåva. I tillegg er det vakkert utforma og det finnes kun i eit eksemplar i på skulen. Borna lærer å ta vare på materialet og rydder det tilbake på sin plass etter bruk, samt å respektera andre sitt arbeid.
Alle sansar vert stimulerte gjennom bruk av det sansemotoriske materialet. Lærematerialet skal være konkrete hjelpemiddel på vegen til å forstå abstrakte begrep. Materialet innbyr borna til aktivitet og er sjølvkorrigerande, dvs. borna skjøner sjølv når dei har løyst oppgåva. I tillegg er det vakkert utforma og det finnes kun i eit eksemplar i på skulen. Borna lærer å ta vare på materialet og rydder det tilbake på sin plass etter bruk, samt å respektera andre sitt arbeid.

Tilrettelegging av klasserommet
Intensjonen er at borna skal kunne arbeida sjølvstendig. Kvart fag og emne har sin faste plass slik at borna kan finne fram til arbeidsoppgåver utan hjelp av lærar. Læremateriellet står tilgjenglig saman med lære-bøker og skrive-/tegnemateriell som borna treng for sine prosjekter.
Omgjevnadane skal auka borna sitt ynskje og lyst til å arbeida.